سلطانی صبور:ایران سرفراز و عزتمند تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

سلطانی صبور:ایران سرفراز و عزتمند تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عطاء‌الله سلطانی‌صبور بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رزن با اشاره به توطئه‌های غرب علیه ایران اظهار داشت: استکبار جهانی تمام بغض و کینه خود را متمرکز کرده و با بی‌منطقی و استفاده از تمام امکانات، علیه ملت ایران توطئه می‌کند.

وی ادامه داد: ملت ایران سرفراز و عزتمند تمام توطئه‌ها را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده و جنگ‌های سخت و نرم را پشت سر گذاشته است.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند که قادر به شکست این ملت است و این در حالی است که مردم با استقامت و بصیرت خود به مسئولان درس استقامت و بصیرت آموختند.

وی افزود: در روزهایی که گرانی‌ها در کشور به وجود آمد، دشمن مردم را به نافرمانی مدنی فرا می‌خواند، اما ملت با بصیرت خود جلوی این توطئه هم ایستادند، بنابراین ما نیز باید خدمتی بی‌منت را برای مردم انجام دهیم.

سلطانی‌صبور در بخش دیگری از سخنان خود چندین راهکار را برای مدیران پیشنهاد کرد و عنوان کرد: هرگز خود را به جای حق ننشانیم، در هر پست و مسئولیتی هستید آنجا را مرکز توجه جهان قرار دهید، حب و بغض برای خدا باشد، صداقت در ارائه خدمت، دوری از منکر و فریب و ایجاد فراغت برای تفکر و خلوت برای محاسبه را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید.

وی بیان داشت: همان طور که سند چشم‌انداز 1404 برای کشور ترسیم شده، باید برای شهرستان رزن چنین سندی ترسیم شود.

کرم‌اصفهانی، فرماندار رزن نیز با اشاره به مسئولیت‌های فرماندار در حوزه کاری خود یادآور شد: فرماندار در حقیقت مسئولیت اجرای سیاست‌های کشور را در شهرستان حوزه کاری بر عهده دارد و با نظارت، بستر خدمت بیشتر را فراهم کند.

کرم‌اصفهانی در ادامه به هشت راهکار برای توسعه و پیشرفت شهرستان رزن اشاره کرد و افزود: اهتمام بیشتر در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خصوصاً شعار سال جاری که برای همه سال‌ها قابلیت اجرا شدن دارد.

وی ادامه داد: اهتمام بیشتر به تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه، بازنگری در عرصه فرهنگی شهرستان و تلاش در توسعه مراکز علمی و حوزه‌های علمیه از دیگر راهکارهای توسعه در شهرستان است.

فرماندار رزن در پایان تأکید کرد: ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان، ارتقای توسعه گردشگری شهرستان و فراهم کردن و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی از اهم برنامه‌های این شهرستان خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 2 دی 1391برچسب:سلطانی صبور, کرم اصفهانی,رزن,صفایی,ساعت 23:16  توسط محمد گلزار